De beste smartphone deals | Tringo.nl

Ben je op zoek naar een nieuwe mobiel? Bekijk direct alle smartphones tegen de scherpste prijzen van Nederland!

F.A.Q. van Tringo

Tijdens het bezoek aan onze website zou het kunnen dat bepaalde zaken niet helemaal duidelijk zijn. Speciaal daarvoor hebben wij deze pagina ingericht. Hier vind je de meest gestelde vragen waarop je je antwoord kunt vinden. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn toestel thuis verwachten?
Als je een toestel neemt in combinatie met een abonnement duurt het normaal gesproken 24 uur nadat je abonnement is goedgekeurd. Losse toestellen die op voorraad zijn worden binnen 24 uur bij je thuis geleverd.
Mijn toestel is beschadigd geleverd?
Neem dan direct contact op met de provider waar je je toestel besteld hebt. Lukt dit niet dan kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.
Ik ben afgewezen?
Bij het aanvragen van een abonnement wordt er altijd een controle uitgevoerd. Mocht je onverhoopt zijn afgewezen kun je schriftelijk de reden van afwijzing opvragen bij de provider waar je je toestel abonnement hebt aangevraagd.
Hoe oud moet ik zijn om een abonnement af te sluiten?
Personen vanaf 18 jaar met de Nederlandse nationaliteit komen in aanmerking om een abonnement af te sluiten. Bij het afsluiten van een abonnement wordt er altijd een krediet check uitgevoerd.